Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release
Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release Ridley Release

Ofte stillede spørgsmål

Lagerstatus vises på produktsiden. Hvis produktet er på lager, angiver vi "på lager" med en grøn prik, eller "kun få tilbage" med en gul prik. Hvis produktet er udsolgt, angiver vi "udsolgt" med en rød prik.

Vi arbejder altid så hurtigt vi kan for at tilbyde nye varer på vores webshop. Du kan altid følge vores produktudgivelser ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev eller følge os på vores Instagram .

Det kan være svært at finde den rigtige størrelse, da pasformen kan variere fra mærke til mærke. Se først, om du kan finde en størrelsesguide under det specifikke produkt, du kigger på. Alternativt kan du skrive til os via vores størrelsesformular her .

Vores produkter med ProOwned® Approved-mærket er hentet direkte fra de professionelle cykelhold med begrænset lager og vil højst sandsynligt ikke blive genopfyldt, når der er udsolgt.

Produkterne uden ProOwned® Approved-mærket vil dog højst sandsynligt blive genopbygget, når de er tilgængelige, og hvis de ikke udgår i produktionen.

Ja du kan.

Vi har et EORI- og VAT-nummer fra HMRC for at opnå fri handel til Storbritannien.

Vores britiske momsnummer (SPRN) er GB369929918.
Vores EORI-nummer er GB369929918000.

Da vi er registreret, vil din ordre ankomme med lokal moms og eventuelle importafgifter og afgifter forudbetalt i vores kassen. Den pris, du ser ved kassen - efter du har valgt din forsendelsesmetode - forbliver den samlede pris, du betaler.

Hvordan vores proces fungerer

Uanset dit samlede ordrebeløb, vil vores momspligtige varer blive inkluderet din lokale salgsmoms (20 %), når du checker ud. Når du vælger din forsendelsesmetode, vil eventuelle afgifter og afgifter også være inkluderet i det samlede forsendelsesgebyr og ordresum.

På denne måde vil du ikke blive opkrævet anden moms eller told, efter du har afgivet ordren hos os, da du har forudbetalt dette ved kassen.

Vær venligst opmærksom på følgende

Hvis UPS opkræver ekstra moms eller told, når varerne kommer ind i Storbritannien, bedes du sende os dokumentationen. Det er meget vigtigt, at vi tager hånd om sagen i denne situation.

Hvis du oplever problemer med din ordre, bedes du kontakte os , så hjælper vi dig.

Vi sender til 69 lande verden over, inklusive hele Europa, USA, Japan, Singapore, Canada og Australien. Se vores fulde landeliste her.

Leveringstiden afhænger af dit valg af forsendelsesmetode og destinationsland. Vi tilbyder forsendelsesmuligheder med både GLS, FedEx og UPS. Læs mere om din forventede leveringstid her.

Alle ordrer afgivet før kl. 13:00 (CET/GMT+1) vil blive pakket og sendt samme dag.

Kureren afhenter normalt kun din ordre mellem 14:00 og 15:00 (CET/GMT+1) på hverdage.

Du modtager en e-mail med dit sporingsnummer, så snart din ordre er afsendt fra vores lager.

Vores tidszone er: København (CET)

Hvis du bor inden for EU, er svaret nej.

Hvis du bor i Storbritannien, vil du blive opkrævet afgifter i vores kassen (hvis der pålægges told).

Hvis du bor uden for EU og Storbritannien, f.eks. i USA, Japan eller Singapore, skal du muligvis betale told afhængigt af de produkter, du køber, og dit lands importregler.

Du vil blive opkrævet told (hvis relevant) af kureren, før de kan levere din ordre.

Eksempel: Hvis du bestiller fra USA:

I USA gælder told og afgifter kun, hvis din samlede ordreværdi er over 800 USD (ca. 680 EUR) eksklusive eventuelle forsendelsesgebyrer.

Hvis du køber en landevejscykel til en pris på 3.500 EUR inkluderet gratis fragt, er prisen i USA 11 % (ca.), hvilket betyder, at du skal betale 385 EUR ekstra i told, før kureren kan levere din bestilling.

Derfor vil regnestykket se sådan ud:

Produktværdi: 3.500 EUR
Fragtgebyr: 0 EUR
Told: 385 EUR (11 %)
Samlede ordreomkostninger: 3.885 EUR

Beregningen er kun en omtrentlig beregning, og på ingen måde en garanti. Told og skatter fastsættes af myndighederne i dit bestemmelsesland.

Hvis du har indtastet en korrekt e-mailadresse, vil du modtage en e-mail med dine sporingsoplysninger, efter at vi har afsendt din ordre.

Vores kurer vil efterfølgende kontakte dig om, hvornår du kan forvente at få din pakke leveret til din valgte destination.

Husk at tjekke din spam-mappe.

Hvis du har indtastet en korrekt e-mailadresse, modtager du en mail med din faktura efter dit køb. I denne e-mail kan du også downloade din faktura.

Husk at tjekke din spam-mappe.

Kontakt os venligst, hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse eller ikke kan finde din faktura.

Alle returneringer foregår gennem vores returportal, så vi nemt kan bevare overblikket. Du kan gå til vores returportal her .

Så snart du har oprettet din returanmodning via vores returportal, vil der gå op til 1-3 hverdage, før din returanmodning er godkendt. Når din returnering er godkendt, modtager du en mail, hvor du kan se vores returadresse eller downloade din returlabel (afhængigt af din returmetode).

Når vi har modtaget din returpakke, vil der normalt gå 1-3 hverdage, før vi har behandlet din retur og sendt enten dine penge tilbage eller et gavekort. Afhængigt af din betalingsmetode vil der være 1-3 hverdage ventetid, før du kan se pengene på din konto. Hvis du har valgt en voucher, modtager du denne med det samme på e-mail.

Du kan forvente, at den samlede returproces normalt tager 5-12 hverdage.

Vi beklager naturligvis meget, hvis du har modtaget en forkert vare.

Hvad sker der nu?

Det eneste du skal gøre er at lave en returnering, så vi hurtigst muligt kan lave en ombytning til den rigtige vare. Du kan oprette dit afkast her .

Vi giver en returlabel og dækker alle bytteomkostninger.

Vi beklager selvfølgelig meget, hvis vi gik glip af en vare i din ordre.

Dette ville være en fejl i vores pakkeproces og kan ske i travle perioder.

Hvad sker der nu?

I første omgang skal du kontakte os om din manglende vare.

Bagefter vil vi tjekke vores lagerniveau for at finde det manglende produkt og sende dig den manglende vare uden ekstra fragtomkostninger.

Vi beklager naturligvis meget, hvis du har modtaget en defekt vare.

Hvad sker der nu?

Alt du skal gøre er at kontakte os med en beskrivelse af problemet med vedhæftet dokumentation (normalt billeder eller en video).

Bagefter vil vi oprette og RMA og give dig forskellige løsningsmuligheder.

Hvis der skulle være omkostninger til returnering/ombytning, vil du ikke blive opkrævet for disse.

Kundeservice

Har du brug for hjælp?

Vi har mange års erfaring indenfor cykelsport. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Vi besvarer mails inden for 24 timer.