Kundeservice
Mandag: 9 - 16
Tirsdag: 9-16
Onsdag: 9-16
Torsdag: 9-16
Fredag: 9–15
Weekend: Lukket
Helligdage: Lukket
Bemærk: Vi behandler ikke ordrer, samt kundeservice er lukket på nationale helligdage. Se listen og læs mere her.
Find hjælp via disse links
SPØRGSMÅL & SVAR
Se vores ofte stillede spørgsmål og svar herunder.
Vi arbejder altid så hurtigt vi kan på at tilbyde nye varer på vores webshop. Du kan altid følge med i vores nyheder via vores Instagram eller Nyhedsbrev.
At finde den helt rigtige størrelse kan være svært, da pasform kan variere fra brand til brand. Først, se gerne om du kan finde en størrelsesguide under det specifikke produkt du kigger på. Alternativt kan du kontakte os for rådgivning.
Hvis varen er angivet som "ProOwned Approved" kommer den fra et professionelt cykelhold, er kan derfor være begrænset i størrelserne.
Vi arbejder altid på at få et bredere sortiment med flere størrelser med udvalgte varer fra producenter, som du også kan finde i alle vores varekategorier.
Leveringstiden med GLS og PostNord er typisk 1-2 hverdage. Ved bestilling af cykler og andre specielle køb, kan leveringstiden være op til 3-4 hverdage.
Vi pakker og sender alle ordrer alle hverdage frem til kl. 13:00. Du modtager en e-mail så snart din ordre er afsendt med GLS eller PostNord, som normalt afhenter din pakke mellem kl. 14:00 og 15:00 i hverdage.
Send os en besked
Brug kontaktformularen herunder. Vi tilstræber at svare inden for 24 timer.
Har du brug for hjælp?
Vi har mange års erfaring inden for cykelsporten. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Vi tilstræber at svare inden for 24 timer.